"Bioshock" Infinite?

Postat av: förvirrad
Har du glasögon eller inte?.. eller har du linser på dg?
A: den bilden har jag bara tagit av mig glasögonen. Annars har jag dem nästan alltid på, då jag råkade tappa en av mina linsser. (Men ska köpa nya.~)


Bioshock 2 avklarat i god tid innan "trean", som inte känns som Bioshock på något sätt imo. Vet inte riktigt vad jag ska tycka, då det ser mer ut som en Pixar-film än en bra spel-trailer. Men ska inte dömma ut det innan jag spelat det, men har i nuläget lite svårt att förstå varför de ska envisas med att kalla det Bioshock..
Ska bli intressant och se hur slutprodukten blir!

Trailer för "Bioshock Infinite", som skiljer sig mycket från de tidigare trailerna, som varit ganska creepy, våldsamma och rent sagt obehagliga.

Officiell Hemsida för den som vill veta mer.

(Var lugn, inga spoilers rörande Bioshock 1&2 i trailern! Väldigt bra spel, som jag rekommenderar om du är sugen på lite annorlunda fps med intressant story.)


Kommentarer



NAMN:

E-postadress - BEHÖVS INTE

Site:

tack. ♥

Trackback
RSS 2.0