Carry on, carry on, as if nothing really matters.

Too late, my time has come
Sends shivers down my spine
Body's aching all the time
Goodbye everybody - I've got to go
Gotta leave you all behind and face the truth~

Queen - Bohemian Rhapsody

På onsdag går jag ut nian.
Woah.
Känner mig liten men ändå mycket äldre.

Woop. En bild på mig och Curry, de växer upp så fort..

Varit en skön och lugn vecka. Spelat mycket och tänker tipsa er om The Humble Indie Bundle V, åtta spel för nu lite mer än 8$. Eller fem spel till vilket pris ni vill! Går att få på Steam eller direkt-nedladdat. Bara 4 dagar kvar, så passa på. ♥

Idag blir det mer Diablo 3 samt att färga utväxten (som är hemsk atm).
Inte så mycket mer att säga. Behöver köpa linser, kommer nog få köra utan glasögon på skolavslutningen, lovar ett jag kommer gå in i en vägg eller någonting. ((:
Also, vi ska sjunga Don't Stop Believing på avslutningen, sjukt pepp. ♥
UppCon snart också, men kommer inte vara där.

Kommentarer
Postat av: Emmy/Beelze/Kissen/Suck namn är jobbiga

Ibland går jag hit och tittar för jag tycker det är mysigt här. Och du är mysig. x

2012-06-12 @ 21:40:30
URL: http://interiktigtverkligt.devote.se/
Postat av: Sara

OMG JAG HAR OCKSÅ EN KATT SOM HETER CURRY / en tjej i estet 2:an som tycker att du är så söt så att hon bestämde sig för att stalka dig genom linus snabbel

2012-08-22 @ 19:26:25
URL: http://catsandcrosses.blogg.se/



NAMN:

E-postadress - BEHÖVS INTE

Site:

tack. ♥

Trackback
RSS 2.0