UPDATE.

Livet.
Livet känns bra. Väääldigt bra.

Gymnasiet. Nya vänner. Ny dator. Ny miljö. Nya lärare. Nytt allt.
Än så länge trivs jag jättebra. Gillar min klass, mina klassrum och hela skolan. Har också fått en (skoldator) Mac Book Pro på 13 tum, Caroline heter hon. <3 (efter Portal 2-karaktären)
Jag går estetik och media, om någon undrade.

Har börjat spela tf2 och se på anime, känns som 2010 all over again.
Ni får gärna tipsa om sevärda animes!~ Här kan ni se vilka jag sett och planerar att se. (har dock knappt fyllt i)
Gillar det mesta som inte är 5000 avsnitt eller meningslöst... ):
Håller på med Clannad atm.~
Har resursdag imorgon, vi ska lyssna på föredrag och bowla (vilket jag verkligen suger på).


Peruk och egenfixad tröja! (kan skriva mer om den om intresse finns)

Kommentarer
Postat av: Anon-kun

to aru majutsu no index
bakemonogatari
steins;gate

2012-08-29 @ 22:29:49
Postat av: Anon-kun

to aru majutsu no index, bakemonogatari, steins;gate. fixade

2012-08-29 @ 22:30:46
Postat av: Gandyboi

Är du en tjej eller kille :c fick för mig att du var en kille som vill se ut som en tjej. <3

2012-10-16 @ 14:29:02
Postat av: Anonym

jag är kille men det är hemligt ;$$$$$

2012-12-17 @ 14:27:07



NAMN:

E-postadress - BEHÖVS INTE

Site:

tack. ♥

Trackback
RSS 2.0